Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

  • Categorii

  • Arhive

  • Octombrie 2008
    L M M M V S D
        Noi »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

cum vom arata in viitor

Posted by taramulfagaduintei pe Octombrie 29, 2008

Am vrut sa scriu cum vom evolua sau involua in viitor….dar mi-am dat seama ca interesul meu este pentru infatisarea unui om…..care nu se refera doar la forma sa fizica….cel putin eu asa consider.
Ca exemplu o persoana care arata bine in ochii fiecaruia dintre noi in momentul in care ne face rau nu o mai vedem/percepem prin forma sa fizica ci prin natura actiunilor sale .
Sunt tot mai uimit pe zi ce trece ca simplul fapt de a trai (nu am vrut sa zic economia) ne modeleaza spre caractere de a percepe doar prezentul in cea mai bruta forma a sa .Pana si reactiile atat de normale care ne compun le vrem a le obtine sintetic….nu pe cale naturala ….vrem sa radem ne ducem la un film de comedie….vrem sa iesim din depresie ne ducem la cumpratauri etc…
Aceste actiuni sunt de scurta durata si nu cred ca ofera ceea ce ne dorim…sunt substituiri…..o fata morgana .
Sunt multe aspecte care ne impiedica sa fim naturali…..printre care si progresul…care are si o componenta negativa pe care multi nu o sesizeaza ….sau o trec cu vederea in baza avantajelor care dau valoare prezentului si a extazierii de nou .
Important este sa progresam si in stilul de a percepe lucrurile si a fi pregatiti sa renuntam la unele lucruri care ni se impun in mod subconstient ……pentru ca progresul tehnologic din punctul meu de vedere permite manipularea unor mase de oameni din ce in ce mai mari prin avantajele pe care le pune la dispozitie ….iar progresul intelectual scade direct proportional cu progresul tehnologic !
In momentul de fata eu am ajuns doar sa constientizez acest lucru…fara puterea de a actiona sau reactiona in sensul dorit …..dar primul pas cred ca l-am facut !

Lasă un răspuns

 
