Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

  • Categorii

  • Arhive

  • Decembrie 2008
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

Lectie de viata

Posted by taramulfagaduintei pe Decembrie 17, 2008

Azi am primit o lectie de viata de la persoana de langa mine….care ma uimeste cu forma iubirii ce o are pentru fiinta mea .

Revenind la problema in sine, descopar ca este o reflectie a ceea ce am invatat-o aplicata asupra mea acum. Am ramas prea mult ancorat si din aceasta cauza am inceput sa vad lucrurile fara iesire sau intr-o natura moarta…din peisaj faceam parte si eu .
E greu sa fii autodidact la 30 ani (desi incerc sa ma laud cu acest aspect) mereu…..de fapt nu stiu daca exista mereu pentru ca e de ajuns o data sa nu fii si ai ajuns de unde ai plecat cand erai adolescent …te poate costa toata experienta dintr-o data .
Viata nu se rezuma doar la prezent…. si de aceea trebuie sa te parasesti putin si sa dai un ocol prin lucrurile bune din trecut pentru ca mai apoi sa vizitezi  si viitorul…..dupa ce revii,  incadreaza prezentul intr-o etapa a universului existentei tale si mergi mai departe….te vei iubi si vei iubi din nou !
Lasă un răspuns

 
