Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

  • Categorii

  • Arhive

  • Ianuarie 2009
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

un nou inceput

Posted by taramulfagaduintei pe Ianuarie 5, 2009

Am prostul obicei sa vreau sa scriu pe blog, dar sa pun doar titlul….pentru ca textul sa-l adaug mai tarziu….

Am simtit dinainte ca viata profesionala se va schimba…..ma uitam la cladirea impunatoare de birouri si incepusem sa ma gandesc cat o sa o mai vad . Nu stiu de ce , dar nu mai imi era familiara desi un an de zile a fost destinatia diminetilor mele .
Cand am scris titlul era cu o zi sau doua de a mi se confirma acest lucru. Nu e asa mare chestie (cum poate parea la prima vedere) daca te duce putin capul si faci niste conexiuni inainte . Totusi ce vreau sa reliefez e sentimentul acela care se strecoara incet in timp….faptul cum reactioneaza organismul tau si cum percepe ceea ce se va intampla….e total diferit de ratiune.
Si mai sper ceva….mi-e frica sa spun ca simt pentru ca e foarte mare dorinta in acelasi timp….poate fi doar euforia unor perceptii inselatoare (oricum promit sa revin pentru confirmare)….revenind, astazi sper(simt) ca acest nou inceput va prinde contur si va redeschide si poarta spre alte lucruri care au fost doar sub forma de plasmuire pana acum…..un copil de exemplu….:)
Lasă un răspuns

 
