Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

Gandul de a emigra….

Posted by taramulfagaduintei pe Februarie 19, 2009

La un moment dat imi disparuse acest gand…..oricum acum nu mai am inversunarea din adolescenta ……ma macina insa mai multe aspecte .

Unul dintre ele este ca Romania nu se va schimba ani buni de aici inainte din punct de vedere al : infrastructurii, mentalitatii, atmosferei .

Altul se refera la feelingul de a-mi creste copii intr-o alta tara . Si totodata si eu vreau sa-m continui dezvoltarea intr-o alta atmosfera .

Nu neg ca si si aici exista destule oportunitati din punct de vedere financiar…dar nuvreau ca banii sa ne coordoneze viata…..veau sa fiu liber si sa-mi asum toate provocarile .

Ciudat cum lucrurile se leaga intre ele….cu o zi in urma mi-am dat un termen…..in care sa-mi perfectez pregatirea profesionala si inca o ambitie personala (referitoare la flerul de a face afaceri)….revenind am descoperit blogul lui cristi roman care a fost redactor sef la XtremPC si pe care mi l-am amintit cand eram coordonator it la Diverta .

Lasă un răspuns

 
