Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

Concert Ovidiu Scridon

Posted by taramulfagaduintei pe Februarie 27, 2009

ovidiu-scridon1Miercuri seara am fost la un concert care m-a facut sa ma bucur de fiecare clipa……am cantat, am ras , am simtit  si am fost fericit .

In  tumultul acestei vieti, in goana pentru achitarea ratelor la banca si spalarea creierelor prin tot ce se intampla in jurul nostru, mai exista o oaza care ne readuce la valorile umane……e greu sa intelegi ce inseamna simplitatea vietii prin bucuria pura daca nu ai trecut printr-o experienta a caminelor studentesti .

Revenind la cantec (care va ramane mereu un univers de basm in care poti sa te refugiezi ) nu pot decat sa-i multumesc lui Ovidiu Scridon care ne ofera o incursiune in emotiile  adevarate .

Si sa nu uit…….un invitat special in concert pe care va las sa-l descoperiti cu aceeasi traire care m-a incercat si pe mine .

 

7 răspunsuri to “Concert Ovidiu Scridon”

  1. Vasile said

    Cred ca am mers la spectacole diferite. M-am plictisit de m-am cacat pe mine. Muzica lui Ovidiu este plictisitoare, el este plictisitor si nu transmite nimic. Canta cam cum se canta prin camine acu vreo 14-15 ani, adica rau si la betie! Imi pare rau, dar nu mai incuraja asa niste cacanari ca avem adevarate talente muzicale de apreciat. Cu tot respectul, Vasile S.

  2. cezar said

    In mod sigur Vasile a mers la alt spectacol …
    Am deschis „raspunsul” cu intentia de a fi mai rau cu Vasile. M-am razgandit intre timp. Ar fi insemnat sa fiu tot Vasile. Sa ma c… si eu pe mine … Oricum usile erau deschise, multi oameni in picioare, le-ai fi facut un bine sa fi plecat mult mai devreme. Ce sa facem, unora le place jazz-ul, altora ce se canta prin „camine acu 14-cinjpe ani”. si chiar mai multi ani …

  3. mirceam said

    Pt. Vasile :
    Eu am scris ce-am simtit….sau am simtit ce am scris…te-am pierdut ?…..:)))

    Faptul ca suntem diferiti e un mare dar….care se traduce si prin faptul ca nu tuturor ne place acelasi lucru .

    P.S. prefer umorul decat injuriile sau jignirile….consider ca ultimele sunt apanajul Homo neandertalensis .

  4. andra said

    vasile, vasile,… deci esti unu` dintre invidiosi. Asta e!… cred sincer ca ai si de ce.

    Ovidiu s-a plimbat printre mese miercuri. I-ai spus si-n fata ce gindesti despre el? … aaa… NU!? Asta esti tu Vasile; si e plin de cei ca tine.
    Vorba lui Cezar: de ce-ai mai mers la concert?

  5. cezar said

    De ce-a venit?
    De ce-ar mai fi ramas!

  6. cezar said

    Si cand ma gandesc …
    ca s-ar putea ca din cauza lui Vasile sa fi gasit ocupata, masa rezervata 😀

  7. emilb2004 said

    Vasile, cred ca-i de-nteles pentru toata lumea:
    1. plictiseala e saracie intelectuala, iar daca te-ai plictisit atit de mult incit ai facut pe tine, e clar ca-ti bati joc de timpul tau si de propria-ti persoana.
    2. scridon e unu` dintre putinii oameni pe care i-am intilnit, si pe care numai plicticos nu-l poti numi. Te-asigur!
    3. cu siguranta tu faci referire la altfel de camine, nicidecum la cele studentesti, unde acum 14-15 ani, cum zici tu, erau cele mai adevarate cintari. N-o sa-ti insir ce nume mari de azi am avut ocazia s-ascult in acei ani prin camine. Dar te-nteleg: dac-ai stat in vreun camin de nefamilisti de santier, iti accept si limbajul.
    4. e-adevarat ca-i plin de talente muzicale. Esti cumva unul dintre ele? Daca da, poate ne inviti la urmatorul tau concert.

    Mircea, ai surprins cum nu se poate mai bine atmosfera de miercuri seara, de la cintarea lui Ovidiu Scridon.

    Cezar & Andra, ca de-altfel tot publicu` din Big Mamou presupun, care-a fost mai numeros ca niciodata (si sunt prezent frecvent pe-acolo), poate nu gindim la fel, dar cu siguranta in aceeasi directie.

Lasă un răspuns

 
