Taramul fagaduintei

Fiecare persoana este un taram al fagaduintei pentru altcineva dintre noi .

Venetia

Posted by taramulfagaduintei pe Martie 18, 2009

imag00531 Imaginile cred ca fac cat o mie de cuvinte…..pentru ca timpul petrecut pe strazile Venetiei a fost destul de scurt ….dar ceea ce au inregistrat ochii mei vreau sa fie transmis si catre altii .

La ora la care astern aceste cuvinte sunt obosit si intoxicat de praful societatii in care traim,  dar acesta este paradoxul pe care l-am trait la Venetia .

Dupa ce am inceput sa cutreier pe strazile pline de oameni care descopereau ca si mine  pentru prima data o lume de basm sau care evadau din nou in aceasta oaza, am uitat cine sunt si am fost cuprins de o metamorfoza care as vrea sa ia locul vietii cotidiene pentru totdeauna .

Este vorba de puterea locului de a te schimba sau transpune, de forta cu care te impresioneaza si se intipareste in tine .

Lasă un răspuns

 
